Оновлення поширилось одразу на всі варіанти кузовів Leon, в тому числі на універсал ST, трьохдверку SC, повнопривідний X-Perience та спортивну Cupra. В середині циклу звісно не варто чекати кардинальних змін, тому іспанці зосередились на технологіях. Видозмінена форма переднього бампера додала кузову ще 4 см довжини, але в цілому розміри хетчбека залишилися не змінними.
Багато зусиль пішло на поліпшення якості інтер’єру Leon. Серед помітних змін слід виділити нові карти дверей, оббивку сидінь, наявність електричного гальма а якісного пластику. Ергономіка з водійського місця близька до ідеальної. Розташування кнопок та крутилок не заважає максимально зосередитись на дорозі. Спортивні сидіння надійно утримують водія та переднього пасажира на своїх місцях.
Під капотом нового Leon нарешті потрапив довгоочікуваний бензиновий турбомотор об’ємом 1 літр. Так само, як і на Audi A3 і VW Golf він розвиває 115 к.с. Також на Leon встановлюється 1,6-літровий турбодизель на 115 к.с., який агрегатується с 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей, або автоматом DSG. Середня витрата пального скоротилася до 5,5 літрів на 100 км пробігу. Топова модель с шильдиком Cupra отримала 2-літровий турбований двигун на 300 к.с. Хетчбек пропонується в п’яти варіантах оснащення S, SE Dynamic, SE Technology, FR і Xcellence. В якості базового обладнання для потужних варіантів наявний 8-дюймовий сенсорний монітор інформаційно-розважальної системи, яка підтримує програмне забезпечення Apple CarPlay, Android Auto або MirrorLink.
Європейські ціни на модернізований Seat Leon стартують з позначки в 19 тисяч євро, це трохи менше ніж коштує преміальний Audi A3…